SVARBU: siuntos atsiėmimo metu, pastebėję pakuotės pažeidimą, turite nepriimti siuntos ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga ir Jūs pretenzijų neturite.
- Pažeista prekė. Jeigu gavę siuntinį pastebėjote jog pakuotė ar prekė yra pažeista, prašome su mumis susisiekti per 3 darbo dienas nuo siuntos priėmimo. Pažeistą prekę pakeisime analogiška, o jai nesant - grąžinsime pinigus arba pasiūlysime alternatyvią prekę.
Grąžinamų pažeistų prekių siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas.
- Jei prekė nepatinka ar neatitinka nuotraukų internetinėje parduotuvėje:
Jeigu Jums nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar kompleksiškumas, turite teisę per keturiolika dienų nuo pardavimo dienos, pakeisti ją analogiška preke.
Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę nuo pirkimo datos per keturiolikos dienų terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos ir yra originaliame įpakavime. Tokiu atveju grąžinamos prekės siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
- Jei per klaidą gavote ne savo siuntinį: Tokiu atveju, prašome nedelsiant su mumis susisiekti.
Prekių siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas.
Jeigu norite grąžinti prekę, prašome susisiekti su mumis ir pateikti šią informaciją:
1. Užsakymo numeris ir data;
2. Pilnas prekės pavadinimas ir kodas;
3. Grąžinimo priežastis (prekė pažeista, defektas ar kt.).
DĖMESIO: Užsakymai, kuriuos pasirinkote atsiimti vienoje iš parduotuvių, laikomi 14 kalendorinių dienų. Po to užsakymas atšaukiamas ir pinigai grąžinami.